söndag 14 oktober 2007

Sällskap?!

Nu har åter igen en dag bara flugit iväg, och idag har jag väl mer eller mindre inte gjort ett smack. Dock har jag kommit så långt att jag nu mera faktiskt kan konstatera att alla killar är kåta psykon. Är alla killar helt väck?

MEN man kan ändå inte undvika att känna att det skulle vara trevligt med sällskap så här på en söndags kväll/natt. Så då kom jag på den brilljanta idén, att varför inte skaffa en katt?!

En katt behöver jag bara mysa med och mata. Perfekt.

Detta tyckte jag då iallafall var en jätte bra idé, ända tills jag la fram min plan för min kära vän Jennie och fick den här responsen:

"Citerar"
Jonna - säger:
Duu..jag funderar på att köpa en katt!
Jennie säger:
Neej Jonna, ingen katt den kommer dö efter en vecka!
Jonna - säger:
Haha nej, alltså djur kan jag ta han om..Faktiskt..ÄVEN om jag är sämst på att städa!
Jennie säger:
eller huuur marsvinet, eller hamstern eller va de va då ?
Jonna - säger:
Hahaha, jag har haft typ 20 miljarder djur...
men att hamstrarna åt upp varandra är INTE mitt fel! Haha.
Jennie säger:
haha joo du lärde dom hur dom skulle mörda,
du hade hamster fights på gården i rågsved.

(-"slut citat")


Känns inte riktigt som att jag har förtroendet på min sida. Haha! :P


Men kolla bara på den här sötingen, går ju inte
att göra annat än att bara älska den. -->