söndag 14 oktober 2007

SHIT jag är en tjockis, IGEN! *suck*

God morgon, god morgon!

JA, jag vet att klockan är 14:15 och att det egentligen är alldeles för sent för att ens kunna säga ”God morgon”, men vafan det är söndag och då får man sova länge, inte för att jag gjorde ngt ansträngande igår för fem öre, men ändå. Det dämpar iallfall mitt dåliga samvete över att ha sovit bort halva dagen. Haha.

Men för att kompensera detta latande så hade jag i alla fall tänkt återuppta min kära träning. (vågen för mig).
Är faktiskt jäkligt taggad, och de personer som känner mig vet att det inte är första gången som jag med hjälp av träningen försöker (och lyckas) gräva fram mitt faktiska ”jag” under allt fett.

Så nu krävs det både en stor dos motivation och mod, för att jag ska våga se sanningen i vitögat. Jag måste alltså boka in en tid med min PT och få nederlaget, av att jag lagt på mig och att jag blivit alldeles för tjock, konstaterat. Men men, what to do?

Jag tränar iallfall på Balance, sjukt fräsht gym som jag rekomenderar. Http://http://www.balancetraining.se/

Fast sen för att göra det hela med träning sjukt mycket roligare så måste jag ju såklart införskaffa mig lite nya tränings artiklar.
OCH för er alla som vet hur min träningsväska ser ut, kan jag meddela med glädje att jag faktiskt köpt en ny.
Sedan för er som inte sett den, kan jag informera att det inte var någon vacker syn, eftersom det som skulle vara en fin babyrosa väska, mer och mer började likna något grådassigt/solkigt schabrak.



Här har ni i alla fall min nya väska (fast min är lila). ----->